Dostawa oleju opałowego lekkiego
Tryb: przetarg nieograniczony
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Dostawę oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach na rok 2013 i I kwartał 2014
Podstawa prawna:
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i pozostałych przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. – dalej zwana „nowelizacją”).
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach
Garłów 12
96-200 Rawa Mazowiecka
tel. 46 814 24 88
fax. 46 814 24 88
adres e-mail zsoboguszyce@op.pl
regon:100020710
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy
Kod CPV- olej opałowy 23122100-9
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem oleju opałowego zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ). Dostawy obowiązywać będą od 22.04.2013 r. – 21.04.2014 r. dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach w ilości 30.000 litrów.
Termin realizacji
Dostawa partiami na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w terminie kwiecień 2013 – kwiecień 2014 od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach – kotłownia.
Oferta pod rygorem nieważności zostanie sporządzona w formie pisemnej, na właściwym formularzu oferty (bądź w takiej samej formie) stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku „FORMULARZ OFERTOWY” opracowanym przez Zamawiającego.
Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji, a w szczególności formularz oferty i załączniki zostaną wypełnione przez Oferenta ściśle według poniższych wskazówek. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentu nie dotyczy oferenta – wpisuje on „nie dotyczy”.
Każdy oferent może złożyć tylko jedną kompleksową ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Oferenta.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty oraz uczestnictwa w przetargu.
Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty (osoby wymienione w rejestrze lub ewidencji).
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty musza być podpisane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę.
Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób trwały i zapobiegający dekompletacji.
W przypadku, gdy do oferty w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.
Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, załączone zgodnie ze wskazaniami zawartymi w pkt. III.3.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia dokumentów, wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ.
Oświadczenia, zawiadomienia, informacje oraz wnioski przekazane drogą elektroniczną lub faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty misi być oznaczone oraz dodatkowo opisane „zmiana” lub „wycofane”.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania (po upływie terminu przewidzianego na wniesienie środków ochrony prawnej).
Termin płatności nastąpi w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury.
Oferent zobowiązany jest utrzymać taką samą wielkość marży pomiędzy ceną zakupu oleju opałowego u producenta i cena sprzedaży oleju Zamawiającemu przy każdorazowej zmianie ceny.
Wykonawca określi cenę jednego litra oleju opałowego w walucie krajowej (w zł).
Cena wszystkich elementów zamówienia powinna zawierać w sobie ewentualnie upusty oferowane przez Wykonawcę.
Oferowana cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatku.
Cenę ofertową należy podać w następujący sposób:
Kwota netto + podatek = kwota brutto z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
Zamówienie może wykonać podmiot spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1
i niepodlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, a w szczególności Wykonawcy muszą złożyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 m-cy przed upłynięciem terminu składania ofert,
2) wykaz co najmniej trzech wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,
3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
4) koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
5) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie składa oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zgodnie z art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) ustala się termin 30 dni związania złożoną ofertą. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu o następującym oznaczeniu: „Oferta na dostawę oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach” z dopiskiem „Nie otwierać przed 15.04.2013 r. do godz. 11:00” koperta powinna ponadto posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
Termin składania ofert upływa 15.04.2013 r. o godz. 10:00
Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert
tj. 15.04.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego gabinet dyrektora szkoły.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem. Umowa zawarta zostanie w siedzibie Zamawiającego w terminie związania ofertą. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena ofertowa 100%
Najniższa cena ofertowa - 100 pkt.
Pozostali oferenci otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły
Yn=(C min/Cn x 100 (pkt))
gdzie:
Yn ilość punktów przyznanych ocenionej ofercie
C min najniższa cena zaoferowana w ważnej ofercie
Cn cena oferowana ocenianej oferty
Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0-100 pkt.
O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów.
W przypadku, gdy w trakcie oceny oferty okaże się, że dwie lub więcej ofert nie odrzuconych zawiera identyczną cenę, Zamawiający wezwie oferentów, którzy te oferty złożyli do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zmiana ceny oleju opałowego może nastąpić tylko w przypadku wzrostu
lub obniżki cen u producenta i musi być udokumentowana na piśmie.
O zmianie ceny należy powiadomić odbiorcę oraz przygotować aneks do umowy
z nową ceną. W przypadku, gdy Zamawiający złoży zamówienie o zakupie
w okresie trwania umowy.
1) jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych
2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podst. art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny
6) oferent w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Wyniki postępowania zostaną ogłoszone z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, na portalu UZP oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach.
Niezależnie od ogłoszenia wyników Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni o jego wyniku w formie pisemnej.
Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia publicznego doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale 6 rozdział 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa Oferenta ……..........................…………………………………………………………..
Siedziba Oferenta ………….........................……………………………………………………
NIP……………...……………………………………….
REGON…………....…………………………………….
Nr tel./fax.………........…………………………………..
W związku z przetargiem nieograniczonym na:
„Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) oleju opałowego na rok 2013 i I kwartał 2014 w ilości 30.000 litrów” składam ofertę przetargową o następującej treści:
1) Oferuję wykonanie zamówienia w zakresie objętym warunkami zamówienia:
Cena ofertowa netto za litr oleju opałowego wraz z dostawą:
……………………..........……………zł
(słownie złotych:)…………….....................………………………………….......................
W tym podatek VAT ……........……………………………zł
(słownie złotych:) …....................…………………………………………………………...
Cena ofertowa brutto za litr oleju opałowego wraz z dostawą:
…………………...........…………….zł
(słownie złotych:)….....................…………………………………………………………...
2) Zobowiązuję się do wykonania dostaw partiami na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie kwiecień 2013 – kwiecień 2014. Zobowiązuję się dotrzymać wymaganego terminu realizacji zamówienia w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia telefonicznego.
3) Oświadczam, że zamówienie wykonam zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4) Oświadczam, że zapoznałem się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz uzyskałem informacje niezbędne do przygotowania oferty, a w cenie ofertowej zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
5) Warunki płatności będą zgodnie z umową od daty zatwierdzenia faktur przez Zamawiającego.
6) Oświadczam, że akceptuję wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ
i w przypadku wyboru oferty złożonej przez moją firmę zobowiązuję się do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7) Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez cały czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (30 dni).
…...………………….. …............…………………………….
(data (imię i nazwisko, podpis i pieczęć
osoby uprawnionej do
występowania w imieniu Oferenta)
Załącznik Nr 2 do SIWZ
…………………………………
(miejscowość, data pisma)
Oświadczenie
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Działając w imieniu …………............…………………………………………………. i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na …………………………...………………………………………………………………………
wymienione w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a mianowicie:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
………………………………….
w imieniu Wykonawcy
Załącznik nr 3 do SIWZ - Umowa
Umowa została zawarta w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach dnia
22 kwietnia 2013 r. pomiędzy firmą …………………………………………………………… a Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Garłów 12, 96-200 Rawa Mazowiecka, tel. 46 814 24 88, fax. 46 814 24 88 zwanym dalej Zamawiającym.
Zamawiającego reprezentuje:
zwanym dalej zleceniodawcą
Wykonawcę reprezentuje:
zwanym dalej wykonawcą
W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego strony stanowią co następuje:
§ 1
§ 2
TERMIN WYKONANIA
§ 3
CENA
§ 4
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
§ 5
WARUNKI POSZCZEGÓLNYCH DOSTAW CZĘŚĆIOWYCH
§ 6
KARY UMOWNE
1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
2) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.
§ 7
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§ 8
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Wykonawca oświadcza, ze towar oferowany Zamawiającemu jest wolny od wad i spełnia wszystkie normy stanowione przez prawo polskie.
§ 9
ZAKRES POWIERZANIA WYKONANIA UMOWY
Wykonawca nie może wykonywać swego zobowiązania za pomocą osób trzecich, które na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych są wykluczone z ubiegani się o zamówienie publiczne.
§ 10
ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY
§ 11
POSIŁKOWE ZASTOSOWANIE PRZEPISÓW
§ 12
WEJŚCIE W ŻYCIE UMOWY
Umowa obowiązywać będzie od dnia 22 kwietnia 2013 r.
Zamawiający Wykonawca
………………………………. …………………………….
Załącznik Nr 4 do SIWZ
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 30.000 litrów w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia 22.04.2013 r. do dnia 21.04.2014 r. ilość oraz częstotliwość dostaw uzależniona jest od potrzeb odbiorcy, jak również temperatury otoczenia.
Mierzenie dostarczonego oleju odbywać się będzie według wskazań licznika przepływowego, w który wyposażone są cysterny samochodu oraz na podstawie ilości litrów przepompowanego oleju opałowego do zbiorników w kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach.
Dostawa oleju odbywać się będzie w ciągu 24 godzin od telefonicznego zamówienia określonej partii paliwa w godzinach 8.30-18.00 w dni robocze.
Załącznik Nr 5 do SIWZ
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat
L.p. |
Przedmiot dostawy |
Odbiorca |
Wartość dostawy |
Data wykonania dostaw |
Uwagi |
1.
2.
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do wykazu należy dołączyć dokument (referencje), że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Boguszycach