Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

 

Dostawa oleju opałowego lekkiego

 

 

 

 

Tryb: przetarg nieograniczony

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW

ZAMÓWIENIA (SIWZ)

 

 

Dostawę oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach na rok 2013 i I kwartał 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podstawa prawna:

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i pozostałych przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. – dalej zwana „nowelizacją”).

 

 

I. Nazwa oraz adres zamawiającego

 

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach

Garłów 12

96-200 Rawa Mazowiecka

tel. 46  814 24 88

fax. 46  814 24 88

adres e-mail zsoboguszyce@op.pl

regon:100020710

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia są dostawy

Kod CPV- olej opałowy 23122100-9

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem oleju opałowego zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ). Dostawy obowiązywać będą od 22.04.2013 r. – 21.04.2014 r. dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach w ilości 30.000 litrów.

 

Termin realizacji

Dostawa partiami na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w terminie kwiecień 2013 – kwiecień  2014 od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach  – kotłownia.

 

III. Instrukcja dla Wykonawcy

 

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:

            Oferta pod rygorem nieważności zostanie sporządzona w formie pisemnej, na właściwym formularzu oferty (bądź w takiej samej formie) stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku „FORMULARZ OFERTOWY” opracowanym przez Zamawiającego.

            Wszystkie formularze zawarte w niniejszej dokumentacji, a w szczególności formularz oferty i załączniki zostaną wypełnione przez Oferenta ściśle według poniższych wskazówek. W przypadku gdy jakakolwiek część dokumentu nie dotyczy oferenta – wpisuje on „nie dotyczy”.

            Każdy oferent może złożyć tylko jedną kompleksową ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Oferenta.

            Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

            Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

            Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty oraz uczestnictwa w przetargu.

            Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty (osoby wymienione w rejestrze lub ewidencji).

            Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty musza być podpisane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę.

            Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób trwały i zapobiegający dekompletacji.

            W przypadku, gdy do oferty w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.

            Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, załączone zgodnie ze wskazaniami zawartymi w pkt. III.3.

            Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia dokumentów, wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ.

            Oświadczenia, zawiadomienia, informacje oraz wnioski przekazane drogą elektroniczną lub faksem uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

            Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty misi być oznaczone oraz dodatkowo opisane „zmiana” lub „wycofane”.

            Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania (po upływie terminu przewidzianego na wniesienie środków ochrony prawnej).

            Termin płatności nastąpi w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury.

            Oferent zobowiązany jest utrzymać taką samą wielkość marży pomiędzy ceną zakupu oleju opałowego u producenta i cena sprzedaży oleju Zamawiającemu przy każdorazowej zmianie ceny.

 

 

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

            Wykonawca określi cenę jednego litra oleju opałowego w walucie krajowej (w zł).

            Cena wszystkich elementów zamówienia powinna zawierać w sobie ewentualnie upusty oferowane przez Wykonawcę.

            Oferowana cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatku.

            Cenę ofertową należy podać w następujący sposób:

Kwota netto + podatek = kwota brutto z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

 

 

 

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

            Zamówienie może wykonać podmiot spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1
i niepodlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, a w szczególności Wykonawcy muszą złożyć:

1)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 m-cy przed upłynięciem terminu składania ofert,

2)      wykaz co najmniej trzech wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,

3)      oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie  z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,

4)      koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

5)      formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych, warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie składa oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

  1. Termin związania złożoną ofertą.

Zgodnie z art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) ustala się termin 30 dni związania złożoną ofertą. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji (SIWZ).

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Wszelkie oświadczenia i zawiadomienia składane przez strony wymagają potwierdzenia na piśmie, na żądanie każdej ze stron. Zamawiający odpowie niezwłocznie na pytania, jeżeli wniosek wpłynie do niego przed upływem 6 dni przed terminem składnia ofert. Zamawiający prześle treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez ujawnienia źródła zapytania. Wyjaśnienia SIWZ zostaną zamieszone również na stronie internetowej.
  2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. Zmiana zostanie niezwłocznie pisemnie przekazana wszystkim uczestnikom przetargu i będzie dla nich wiążąca. W tej sytuacji Zamawiający przedłuży termin składania ofert w celu uniemożliwienia Wykonawcom dostosowania swoich ofert do dokonywanych zmian. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią dokumentacji.
  3. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
  4. Pracownikiem Zamawiającego Uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Krzysztof Czech tel. 46  814 24 88

 

  1. Składnie i otwarcie ofert.

 

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Garłów 12, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie

Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu o następującym oznaczeniu: „Oferta na dostawę oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach” z dopiskiem „Nie otwierać przed 15.04.2013 r. do godz. 11:00” koperta powinna ponadto posiadać nazwę i adres Wykonawcy.

Termin składania ofert upływa 15.04.2013 r. o godz. 10:00

Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert
 tj. 15.04.2013 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego gabinet dyrektora szkoły.

 

  1. Informacja o trybie otwarcia i oceny ofert.

 

  1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
  2. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda imię i nazwisko (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny ofertowej oraz inne istotne informacje zawarte w ofertach.
  3. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
  5. W toku dokonywania badania i oceny oferty Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zamawiający dokona badania ofert, poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty, niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Omyłki rachunkowe zostaną poprawione zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Oferty, które nie zostaną odrzucone, będą poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ.
  8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największa ilość punktów (zaoferuje najniższą cenę za 1 litr oleju opałowego).
  9. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich uczestników zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Tryb zawarcia umowy.

 

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem. Umowa zawarta zostanie w siedzibie Zamawiającego w terminie związania ofertą. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

 

  1. Wymagania dotyczące wadium.

 

Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

 

  1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

 

Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

  1. Kryteria oceny oferty.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

1. Cena ofertowa             100%

Najniższa cena ofertowa  - 100 pkt.

Pozostali oferenci otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły

Yn=(C min/Cn x 100 (pkt))

gdzie:

Yn            ilość punktów przyznanych ocenionej ofercie

C min        najniższa cena zaoferowana w ważnej ofercie

Cn             cena oferowana ocenianej oferty

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0-100 pkt.

O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów.
W  przypadku, gdy w trakcie oceny oferty okaże się, że dwie lub więcej ofert nie odrzuconych zawiera identyczną cenę, Zamawiający wezwie oferentów, którzy te oferty złożyli do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Zmiana ceny oleju opałowego może nastąpić tylko w przypadku wzrostu
lub obniżki cen u producenta i musi być udokumentowana na piśmie.

O zmianie ceny należy powiadomić odbiorcę oraz przygotować aneks do umowy
z nową ceną. W przypadku, gdy Zamawiający złoży zamówienie o zakupie
w okresie trwania umowy.

 

  1. Odrzucenie ofert.

 

  1. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

1)      jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych

2)      jej treść nie odpowiada treści SIWZ

3)      jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

4)      została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu

5)      zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podst. art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny

6)      oferent w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

7)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

 

  1. Ogłoszenie wyników przetargu

 

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, na portalu UZP oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach.

Niezależnie od ogłoszenia wyników Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
o zamówienie publiczne zostaną powiadomieni o jego wyniku w formie pisemnej.

 

  1. Środki ochrony prawnej.

 

Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia publicznego doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale 6 rozdział 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1,2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
  3. Wzór umowy
  4. Opis przedmiotu zamówienia.
  5. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat

 

 

 

Załącznik Nr 1 do SIWZ

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Nazwa Oferenta ……..........................…………………………………………………………..

Siedziba Oferenta ………….........................……………………………………………………

NIP……………...……………………………………….

REGON…………....…………………………………….

Nr tel./fax.………........…………………………………..

W związku z przetargiem nieograniczonym na:

„Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) oleju opałowego na rok 2013 i I kwartał 2014 w ilości 30.000 litrów” składam ofertę przetargową o następującej treści:

 

1)      Oferuję wykonanie zamówienia w zakresie objętym warunkami zamówienia:

Cena ofertowa netto za litr oleju opałowego wraz z dostawą:

……………………..........……………zł

(słownie złotych:)…………….....................………………………………….......................

W tym podatek VAT ……........……………………………zł

(słownie złotych:) …....................…………………………………………………………...

Cena ofertowa brutto za litr oleju opałowego wraz z dostawą:

…………………...........…………….zł

(słownie złotych:)….....................…………………………………………………………...

2)      Zobowiązuję się do wykonania dostaw partiami na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie kwiecień 2013 – kwiecień 2014. Zobowiązuję się dotrzymać wymaganego terminu realizacji zamówienia w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia telefonicznego.

3)      Oświadczam, że zamówienie wykonam zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4)      Oświadczam, że zapoznałem się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz uzyskałem informacje niezbędne do przygotowania oferty, a w cenie ofertowej zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.

5)      Warunki płatności będą zgodnie z umową od daty zatwierdzenia faktur przez Zamawiającego.

6)      Oświadczam, że akceptuję wzór umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ
i w przypadku wyboru oferty złożonej przez moją firmę zobowiązuję się do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

7)      Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez cały czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (30 dni).

 

 

 

        …...…………………..                                                                                                    …............…………………………….

                (data                                                                                                       (imię i nazwisko, podpis i pieczęć

                                                                                                                                  osoby uprawnionej do

                                                                                                                             występowania w imieniu Oferenta)

 

 

 

 

  Załącznik Nr 2 do SIWZ

 

                                                                                                                                                     …………………………………

                                                                                                                                           (miejscowość, data pisma)

 

                          

 

 

 

Oświadczenie

 

Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

Działając w imieniu …………............…………………………………………………. i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na …………………………...………………………………………………………………………

wymienione w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a mianowicie:

1)      posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2)      posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4)      nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                   ………………………………….

                                                                                                                                w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 Załącznik nr 3 do SIWZ - Umowa

 

Umowa na dostawę oleju opalowego

 

Umowa została zawarta w  Zespole  Szkół  Ogólnokształcących w Boguszycach dnia
22 kwietnia 2013 r.  pomiędzy firmą …………………………………………………………… a  Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach, Garłów 12, 96-200 Rawa Mazowiecka, tel. 46 814 24 88, fax. 46 814 24 88 zwanym dalej Zamawiającym.

Zamawiającego reprezentuje:

  1. Pan Krzysztof Czech – Dyrektor ZSO w Boguszycach

zwanym dalej zleceniodawcą

Wykonawcę reprezentuje:

  1. ……………………………………………………….

zwanym dalej wykonawcą

W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego strony stanowią co następuje:

 

§ 1

 

  1. Przedmiotem umowy jest dostawa ok. 30.000 litrów oleju opałowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  2. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy określony w ust. 1.
  3. Zamawiający może nie zamówić w pełni umówionej ilości przedmiotu zamówienia.
  4. Przedmiot umowy jest szczegółowo określony w ofercie Wykonawcy z dnia 15.04.2013 r.  Oferta stanowi załącznik Nr 1.

 

§ 2

TERMIN WYKONANIA

 

  1. Strony ustanawiają termin wykonania przedmiotu umowy od dnia 22.04.2013 r.
    do dnia 21.04.2014 r. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć określoną każdorazowo zapotrzebowaniem ilość oleju opałowego w ciągu 24 godz.
    od powiadomienia telefonicznego Wykonawcy.

 

§ 3

CENA

 

  1. Zgodnie z ofertą z dnia 15.04. 2013 r. za wykonanie dostawy ok. 30.000 litrów, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie nie przekraczające kwoty ……………………………… brutto (słownie: ………………………….00/100 zł)
  2.  Zgodnie z ofertą z dnia 15.04.2013 r. za 1 litr oleju opałowego Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie nie przekraczające ……… zł. brutto ( słownie:…….  ../100 zł)
  3. Cena może ulec zmianie tylko w przypadku wzrostu lub obniżki cen u producenta
    i musi być udokumentowana na piśmie. O zmianie ceny należy natychmiast powiadomić odbiorcę w przypadku zamawianej partii oleju opałowego i przygotować aneks do umowy z nową ceną.
  4. Należności za dostarczoną partię oleju opałowego Zamawiający wypłaci Wykonawcy przelewem na rachunek bankowy o numerze: …………………………………….
    w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Wykonawcę.
  5. Strony postanawiają, iż zapłata nastąpi w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  6. W przypadku nieterminowej płatności należności Wykonawca ma prawo naliczyć Zamawiającemu odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.

 

§ 4

 ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

§ 5

WARUNKI POSZCZEGÓLNYCH DOSTAW CZĘŚĆIOWYCH

 

  1. Każdorazowo zapotrzebowana ilość oleju opałowego będzie dostarczana na koszt
    i ryzyko Wykonawcy, najpóźniej w terminie 24 godz. od dnia powiadomienia przez osobę upoważnioną po stronie Zamawiającego o wielkości dostawy.
  2. Dostawy oleju opałowego odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.30- 18.00.
  3. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą w sprawie poszczególnych dostaw jest Krzysztof Czech.

 

§ 6

KARY UMOWNE

  1. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych
  2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

1)      za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,

2)      z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy
w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.

 

 

§ 7

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
  2. W wypadku określonym w ust. 1 postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania.

 

 

 

 

§ 8

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

Wykonawca oświadcza, ze towar oferowany Zamawiającemu jest wolny od wad i spełnia wszystkie normy stanowione przez prawo polskie.

 

 

§ 9      

ZAKRES POWIERZANIA WYKONANIA UMOWY

 

Wykonawca nie może wykonywać swego zobowiązania za pomocą osób trzecich, które na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych są wykluczone z ubiegani się o zamówienie publiczne.

 

 

§ 10

ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY

 

  1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.
  2. Niedopuszczalna, pod rygorem nieważności, jest zmiana postanowień umowy
    w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

 

 

§ 11

POSIŁKOWE ZASTOSOWANIE PRZEPISÓW

 

  1. W sprawach nie uregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy – Prawo zamówień publicznych
  2. Właściwym dla rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
  3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

§ 12

WEJŚCIE W ŻYCIE UMOWY

 

Umowa obowiązywać będzie od dnia 22  kwietnia 2013 r.

 

 

 

 

Zamawiający                                                                                                                        Wykonawca

 

……………………………….                                                                                                            …………………………….

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4 do SIWZ

 

 

 

 

 

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

 

Przedmiotem zamówienia jest:

 

Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach:

  1. Gęstość przy temperaturze 15ºC- poniżej 0,860g/ml
  2. Wartość opałowa- powyżej 42,0 ML/kg
  3. Temperatura krzepnięcia- poniżej -6ºC
  4. Zawartość siarki- poniżej 0,2%

 

Zakres zamówienia obejmuje

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 30.000 litrów w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia 22.04.2013 r. do dnia 21.04.2014 r. ilość oraz częstotliwość dostaw uzależniona jest od potrzeb odbiorcy, jak również temperatury otoczenia.

Mierzenie dostarczonego oleju odbywać się będzie według wskazań licznika przepływowego, w który wyposażone są cysterny samochodu oraz na podstawie ilości litrów przepompowanego oleju opałowego do zbiorników w kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Boguszycach.

Dostawa oleju odbywać się będzie w ciągu 24 godzin od telefonicznego zamówienia określonej partii paliwa w godzinach 8.30-18.00 w dni robocze.

 

 

Załącznik Nr 5 do SIWZ

 

 

 

Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat

 

 

L.p.

Przedmiot dostawy

Odbiorca

Wartość dostawy

Data wykonania dostaw

Uwagi

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Do wykazu należy dołączyć dokument (referencje), że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.

             

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 kwietnia 2013 10:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Czech
Ilość wyświetleń: 2293
03 kwietnia 2013 11:32 (Krzysztof Czech ) - Zmiana treści zakładki.
03 kwietnia 2013 11:30 (Krzysztof Czech ) - Zmiana treści zakładki.
03 kwietnia 2013 11:29 (Krzysztof Czech ) - Zmiana treści zakładki.